Ennenvanhaan tuon lauseen sanoi joku muu perheestäni.. Nyt joudun aina ottamaan syyn omaan niskaani, viimeeksi tänään.
Koirat olivat aamupalan jälkeen hetken sisällä hoitolassa sulattelemassa ruokaa. Sitten oli aika lähteä ulkoilemaan. Puhuin äitini kanssa puhelimessa samalla kun laskin koiria ulos. "Sisälaumani" eli Luigi, Zora, Sani ja Lantti + pennut olivat jo pihalla. Hoitolassa minun piti päästää ensin ulos Heta ja Kiihko. No, päästin ne ja sitten vielä ajatuksissani Torin. Samantien kun Tor porhalsi ulos, tajusin, ettei minun pitänyt sitä laskea. Ei vielä kuulunut tappelun ääniä pihalta. Menin pihalle ja kutsuin Toria mahdollisimman rauhallisella äänellä. Sieltähän se jostain tuli ja sain sen laitettua tarhaan. Kiihkokin tuli ja alkoi hieman bostailla tarhan aidan takaa Torille. Onneksi selvittiin pelkällä säikähdyksellä.

Lenkille lähdimme alkuperäisen suunnitelman mukaan. Ensin kävin hakemassa postin metsän kautta. Sille reissulle pääsi mukaan hoitokoira-Sampon lisäksi Luigi, Sani ja Zora. Sampo oli fleksissä, muut juoksivat vapaana. Kyllä on mukava koira tuo Sampo:). Ei isottele kenellekään ja tulee kutsuttaessa sisään :).
Toisella lenkillä oli Tor, Zora, Heta ja Sani ja kolmannella lenkillä Kiihko, Heta, Lantti ja Zora. Ainakin minä sain liikuntaa. Niin ja minulla oli illalla vielä jooga ja agitreenit :))

Eilen olin luolatreeneissä. Siellä oli mukana Iitan poika Uno. Sai käskyn kokeisiin. Sitten olivat sisarukset Dino ja Rinca. Molemmat käyvät ihan hirveän kuumana ja menevät sukkana ahdingosta hakupesälle. Haukkuvat raivokkaasti ja sinkoavat riistan perään.Molemmat kuitenkin jättävät riistan tosi herkästi?? No, kyllä ne kuitenkin ovat 100 kertaa lupaavampia kuin Hirmuinen. Hirmuinen haukkuu, koska minä sitä odotan. Riista kiinnosti vain silloin, kun kettu yritti häkin raosta napata Hirmuisen hihnan pään suuhunsa.

Tässä kuva Nurmekseen muuttaneesta Varjosta. Luigi vaari on seurana.