ovat taas tänäänkin olleet vauhdissa. Tässä pari otosta.Olisi kuvatkin, mutta ohjelma väittää niitä invaliideiksi .

Mirri on oppinut pikkupoikien leikit. Se rakastaa kuraa ja kaivamista. Se ensin piilottaa ison kasan luita ja muita aarteita, sitten se etsii niitä. Ja kaikki piilot on oikein kuraisessa paikassa.
Mirri on myös oppinut hyppäämään sohvalle ja tuolille. Tänään se muina poikina hyppäsi ruokapöydän vieressä olevalle tuolille ja kävi tarkistamassa olisiko pöydällä mitään herkkuja, vaikka minä olin aivan vieressä.

Näätä oli tänään erittäin lähellä tukehtumiskuolemaa. Se oli löytänyt Mirrin piilosta hirvennahkaa. Olin antanut koirille hirven jalat, johon oli jätetty taljaa n. 15 cm:n pätkä. Talja lähti jalasta irti kuin sukka. Semmoisen palan tuo neiti siis oli löytänyt. Se imeskeli taljaa ja kanniskeli sitä ylpeänä. Kun yritin ottaa pentua sisään ja saada sitä jättämään taljan ulos, se nielaisi sen paksun mötkäleen. Ja kurkkuunhan se jäi kiinni. Sinnikkään työskentelyn jälkeen se sai kuin saikin taljan ylös kurkustaan ja minä sain sen sitten väkisin vääntämällä pois sen suusta. Hitsi, että olin varma, että se tukehtuu.

Nyt shhhhh.... Ne nukkuu.

Tänään oli Torin ja minun agitreenit. Meillä oli Mia Laamanen kouluttamassa. Ihanaa, miten huolellisesti Mia jaksoi paneutua jokaiseen koirakkoon. Me saatiin kyllä aika paljon kehuja, tai siis Tor sai, mutta minä sain tosi hyviä neuvoja.

Lola (T-T Lisa) oli tänään silmätarkastuksessa. Vuosi sitten se sai diagnoosin epäilyttävä kaihi. Tänään tarkastuksessa kahden lääkärin tutkimana tuo diagnoosi peruttiin. Ei kaihia, vaan silmän pohjassa (?) oleva verisuonijäänne, ei merkitystä.