Tässä Lasse Janssonin ottama kuva Saaran ja minun kimppanartusta Hatista parsonien erkkarissa, NUO ERI 1, SA, PN4.
Hatti on suuri persoona, vaikka sitä ei ole koolla pilattu:).

Tiistaina oli luolatreenit. Hattikin oli siellä. On se hassu sielläkin. Jos riista ei sano mitään, ei se voisi Hattia vähempää kiinnostaa. Mutta varjele, kun riista on aktiivinen, silloin löytyy Hatista potkua:).
Patton sai luolilta passituksen kokeeseen. Pentujen isä Mikey on myös oikein hyvä:). Näätäkin alkaa toimia, niin etten ehkä laitakaan sitä kiertoon:)
Hirmu, Lola, Rocky kehittyvät myös joka kerta:).

Marjun koirat tulivat siis maanantaina Marjun kanssa luokseni. Marju on kotimiehenä yön yli, kun minä olen töissä. Miten voivat 5 koiraa lisää tuntua kuin olisi 10 lisää?  Ja kuitenkin yksilöinä nuo ovat kaikki superrauhallisia.
Olen eilen ja tänään tehnyt taas 2 lenkkiä. Tänään ekalla reissulla olivat mukana Tiri ja 5 poikaa, toisella lenkillä Orm, Raivo ja 5 tyttöä.

Pennut täyttivät tiistaina 5 viikkoa. Nyt alkaa meno kotona olla jo aika hurjaa. Yövuoron jälkeen ne antavat minun nukkua 2 tuntia, sitten ne alkavat huutaa päästäkseen juoksemaan tai saadakseen ruokaa. Ne juoksevat ympäri pientä taloani ja sotkevat minkä kerkiävät :(. Vaan on ne aika ihania:). Kaksi tyttöä on vielä vailla rakastavaa kotia.