Helatorstaina olin tuomarina Somerniemellä paikallisen metsästysseuran järjestämässä match show´ssa. Sain ilokseni arvostella pienet koirat. Tehtävä oli vaikea, sillä kaikki koirat olivat niin hyviä:). Näyttelyn kauneimmaksi valitsimme me, kaikki tuomarit yhdessä, upean nuoren tanskandoginartun. Ihan mukavasti oli koiria ja ihmisiä paikalla, vaikka sää ei ollutkaan paras mahdollinen.

Tänään olin sitten Someron näyttelyssä vain turistina. Kiva oli olla, sillä Pavan veli Alfons sai ERIn ja Raivon tytär, Ebba,  sai sertin ja oli ROP:). Duktig flicka:).

 Ebba, ROP

 Alfons, ERInomainen

Olen ehkä hieman rasittanut liikaa maanantaina tähystysleikattua polveani, sillä se on tänään kipeämpi kuin aikaisemmin. Olin aikeissa mennä huomenna turistiksi parsonien agileirille, mutta taidan jättää väliin. Pitkä autolla ajo ja kytkimen käyttö eivät ehkä ole hyväksi.

Rakkaista karkulaisistani ei ole kuulunut mitään uutta sitten vapun. Olen jättänyt loukut pois nyt hetkeksi. Pari riistakameraa on vielä käytössä ja olen kyllä ajellut niitä kyläteitä iltasella, jos sittenkin näkisin vilauksen tuosta kaksikosta.