Joo, niin se menee. Mun vuosi sitten leikattu vasen polvi on niiiin hyvä! Kiitos ortopedi Markku ?.... ottaa vastaan Lohjan Mehiläisessä!

Nyt oireilee mun oikea polvi. Mun oikea jalka on jäänyt kaksi kertaa kiinni johonkin oksan haarukkaan ja venähtänyt rutosti... Vitsi se on kipeä :(. Ja sata kertaa pitäisi vielä käydä noita jälkiä tsekkaamassa....

Tänäkin iltana olin tekemässä ko. työtä. Mulla oli mukana ekalla jäljellä Pava ja Orm. Jäljestä tulee hyvä. Ja koirat pysyivät hyvin mukana.Illan toiselle jälkityömaalle pääsivät mukaan Orm ja Näätä. Sama maasto käytiin edellisena iltana ihan samaan aikaa Marjun ja koirien kanssa läpi. Kaikki meni hyvin. Ei tietoakaan riistasta.
Nytkin meni alkujälki ihan ok. Puolivälin jälkeen olin kauheassa heinikossa ja tietenkin saman tien kuulin, että Näätä haukkuu läheisessä metsikössä riistaa. Otin Ormin hihnaan ja menimme katsomaan,.. Siellä se Näätä räkytti niin suurelle supille, että luulin sitä ensin karhunpennuksi :(.
Orm olisi kovasti mielellään mennyt auttamaan Näätää, mutta en uskaltanut laskea sitä.
Yritin saada Näätän kiinni, mutta se on kuin liukas kala, silloinkun sillä on saalis.
Ei auttanut muuta kuin, että lähdin Ormin kanssa pois taistelutantereelta. Noin tunnin kuluttua Näätä antoi periksi ja tuli takaisin autolle,

Että mä rakastan tota Näätää, Zoran tyttären tyttären tytärtä:)! Ja uskon, että se on tiine, mun kulta :)