Kävimme tänään moikkaamassa kettua. Mukana oli näitä meidän nuoria. Tässä kuvassa Jykä, Iitan poika, joka haukkui tomerasti nuoresta iästään huolimatta. :)       Tässä Telman Ihmeneloset pari päivää sitten. Ovat alkaneet vähän nahistella. Ja ovat saaneet maistaa hieman jauhelihaakin. Huomenna saavat ensimmäisen matolääkesatsinsa.

Aino ja Tilly palasivat omaan kotiinsa tiistaina. Oli varmaan rentouttava loma, sillä Aino teki hattutempun torstaina agilityssä. Siitä tuli agilityvalio ja hyppyvalio ja vielä Ruotsin hyppyvalio! VAU! Onnittelut koko porukalle!:)

ROP-ryhmä tuli hoitooni tiistaina, kun Aino ja Tilly olivat lähteneet. Penny on suloinen, Rane rauhallinen ja Osmo mielenkiintoinen :)! Tähän asti meillä on mennyt oikein hyvin.

Minä olen myös voinut nyt hyvin. Viikonloppuhan meni hienosti. Olin käynyt viime viikolla joogassa ke, pe ja lau. Pe minulla oli hieroja. Maan meni vielä iltaan asti hyvin. Illalla alkoi taas huimaus ja kova hartialihassärky. Nyt on taas mennyt hyvin, sillä olen käynyt joogassa eilen ja tänään. Kävin myös kalevalaisessa jäsenkorjauksessa tiistaina. Aivan mahtava hoito, suosittelen :).